استقلال موزیک :: استقلال موزیک

استقلال موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

ضروری ترین لوازم خانگی

لوازم خانگی ضروری

لوازم خانگی مهم ترین اجزا و کالا های یک خانه هستند؛ البته وجود برخی از آن ها ضرورت زیادی در خانه ها ندارد اما بدون حضور و وجود برخی از آن ها نمی توان زندگی کرد. در این مقاله قصد داریم لیستی از ضروری ترین لوازم خانگی را به شما ارائه کنیم.

لوازم خانگی ضروری

لیست و اسامی که در ادامه قرار است به شما بدهیم، لوازمی هستند که زندگی بدون استفاده از آن ها تقریبا غیر ممکن خواهد بود و مطمئنا وجود آن ها لازم و ضروری است.

یخچال

یخچال یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به حساب می آید؛ این کالا فوق العاده ضروری است و اگر در خانه ای از آن استفاده نشود، تمامی وسایل خوراکی و ... فاسد و مضر خواهند شد. البته امروزه تمامی خانواده ها از یخچال استفاده می کنند و وسایل خوراکی شان را درون آن می گذارند.
 

ساعت

شما به هیچ عنوان نمی توانید بدون استفاده از ساعت کار های تان را پیش ببرید؛ طبیعتا برای فهمیدن روز و شب و ساعت دقیق باید از این وسیله استفاده کنید. اکثر ساعت هایی که در این دهه طراحی و تولید شده اند، جنبه تزئینی هم دارند و دکوراسیون خانه شما از نظر ظاهری دچار مشکل نخواهد شد.

برای مثال، شما یک قرار کاری در ساعت 8 شب دارید؛ بدون اطلاع از ساعت نمی توانید سر وقت به قرار کاری تان برسید. در نتیجه برای سر وقت رسیدن و از بین نرفتن این قرار، باید از ساعت استفاده کنید و همواره برای از دست ندادن زمان، به آن توجه داشته باشید.

اجاق گاز

وجود یک اجاق گاز برای پخت و پز در هر خانه ای ضروری است؛ البته برخی از خانه ها از تک شعله برای پخت و پز استفاده می کنند که کاربرد بسیار کمتری نسبت به اجاق گاز دارد.

ماشین لباسشویی

کمتر خانه ای را می توانید بیابید که در آن برای شستن لباس از ماشین لباسشویی استفاده نمی شود؛ امروز اکثر خانواده ها برای شستن لباس و وسایل، از دست های شان کمک نمی گیرند و به راحتی آن ها را درون ماشین لباسشویی می اندازند و روشن می کنند تا صفر تا صد کار های مربوط به شستشو، توسط این وسیله انجام شود.

تلویزیون

تلویزیون را می توانید در اکثر خانه ها مشاهده کنید؛ به طور کلی، تمامی افراد در طول شبانه روز حداقل چند دقیقه ای را به تماشای فیلم و سریال و دیدن برنامه های تلویزیون می پردازند. لازمه تماشای آن ها، تلویزیون است. البته شما می توانید با تلفن همراه تان هم این برنامه ها را مشاهده کنید اما بدون شک تلویزیون کاربردی ترین وسیله برای تماشای فیلم و سریال است.
 

جمع بندی نهایی

لوازم خانگی ضروری که در این مقاله گفته شد، بخشی از مهم ترین وسایلی بودند که باید در خانه ها وجود داشته باشند؛ البته لوازم دیگری مانند کامپیوتر برای گذراندن اوقات فراغت و دسترسی به فضای مجازی و حتی راه اندازی کسب و کار، مایکروفر برای گرم کردن غذا و یا طبخ سریع آن ها، تهویه برای گردش هوا در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ... و حتی مبلمان برای نشستن راحت هم برای خانه ها جزء لوازمی است که اگر از آن ها استفاده نشود، کمبودشان حس خواهد شد.

به طور کلی، می توانید با مراجعه به سایت جنرال حیدری که یکی از بهترین سایت ها در زمینه لوازم خانگی است، قیمت و توضیحات تکمیلی را درباره این وسایل و لوازم خانگی ضروری که یک خانه به آن نیاز دارد، مشاهده و مطالعه کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 542 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 9:55

روش های استفاده جالب از کیسه فریزر
در اینجا چندین راه جدید و جذاب را به شما یاد می دهیم که بتوانید به راحتی با استفاده از پلاستیک فریزر کار‌های جالبی مثل تازه نگهداشتن موز، تهیه سوسیس و آبپز کردن تخم مرغ را انجام دهید.

 

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

 

۱- تازه نگه داشتن موز با استفاده از پلاستیک فریزر


استفاده خلاقانه از کیسه فریزر
برای اینکه موزها رنگ و میزان رطوبت خود را حفظ کنند، بهتر است فقط ساقه‌های آن را با پلاستیک پوشش دهید. با این روش تازه نگه داشتن مواد غذایی ، موزها مثل روزی که آنها را خریداری کرده‌اید تازه و خوشمزه خواهند ماند.


۲- زیبایی بیشتر با استفاده از پلاستیک

تقریبا هر ماسک پاکسازی کننده صورت موثرتر خواهد بود اگر بعد از اینکه شما ماسک را به صورت خود زدید، روی پوست خود کرم مرطوب کننده زده و با استفاده از کیسه فریزر روی آن را بپوشانید.


۳- درست کردن درپوش لیوان

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

یک لیوان پر از مایع را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، سپس آن را با یک نی برش دهید و نی را وارد آن کنید و به راحتی چای یا آب را بنوشید. این یک راه مناسب برای نوشیدنی‌هایی است که در زمان ورزش کردن نیاز دارید. با این روش امکان ریختن مایع درون لیوان وجود ندارد و همچنین اگر نوشیدنی گرم باشد به مدت طولانی گرمای خود را حفظ می‌کند.


۴- سرگرمی خلاقانه برای بچه‌های شما

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

استفاده از پلاستیک فریزر یک راه عالی برای بچه‌ها است که بتوانند نقاشی‌های جالب و جدیدی را بدون دست زدن به رنگ‌ها با دست خود خلق کنند. تنها کافی است رنگ را روی یک تکه کاغذ یا مقوا قرار دهید، بعد آن را با پلاستیک فریزر پوشش دهید. اکنون دست‌های کودک خلاق شما بقیه کار را انجام می‌دهد.


۵- ساخت تله میوه‌ای برای مگس‌ها

استفاده خلاقانه از کیسه فریزر

برای خلاص شدن از شر مگس‌های خانه، چند قطعه میوه را ریز ریز کنید، سپس آن‌ها را در یک کاسه قرار دهید و روی آن را با یک تکه پلاستیک فریزر بپوشانید. سپس با استفاده از یک چاقو یک برش کوچک روی سطح آن ایجاد کنید. به همین سادگی یک تله برای مگس‌ها درست می‌کنید.


۶- تازه نگه داشتن گل چیده شده

اگر ساقه گل خود را ابتدا در یک کاغذ و یا پارچه مرطوب قرار دهید و سپس روی آن را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، این کار باعث می‌شود که دسته گل شما عمر طولانی‌تری نسبت به زمانی که در آب است، داشته باشد.


۷- جابجایی ساده‌تر وسایل منزل

با استفاده از پلاستیک فریزر و یا دیگر پلاستیک‌های مناسب بسته بندی می‌توانید وسایل خانه را با محتویات داخلش جمع کنید و دیگر نیازی به خالی کردن همه قفسه‌های جعبه و کمد‌های خود ندارید.

به این ترتیب کار شما سریعتر انجام می‌شود و وقتی به خانه جدید بروید همه چیز همانطور که بود درجای خود قرار می‌گیرد.


۸- بهترین روش برای آبپز کردن تخم مرغ

استفاده از پلاستیک فریزر یک روش فوق العاده آسان برای درست کردن تخم مرغ‌های آبپز می‌باشد. پلاستیک را روی یک سینی یا بشقاب پهن کنید بعد روی آن را به روغن معمولی یا روغن زیتون آغشته کنید، سپس پلاستیک را جمع کنید و تخم مرغ را شکسته و درون آن قرار دهید. بعد پلاستیک را سه دقیقه در آب جوش قرار دهید.


 ۹- ترفندی برای رنگ کاری در خانه

اگر شما مشغول رنگ کردن خانه خود هستید و نیاز به استراحت دارید، برای جلوگیری از خشک شدن غلتک رنگ، می‌توانید آن را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید، همچنین می‌توانید همین کار را برای قلم مو نیز انجام دهید.


۱۰- تمیز نگه داشتن یخچال

قفسه‌های یخچال خود را با استفاده از پلاستیک فریزر بپوشانید تا تمیز نگه داشتن آن ساده‌تر شود. در این صورت حتی اگر، یک تخم مرغ در یخچال بشکند و در همه جا پخش شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پلاستیک را بردارید و آن را با یکی دیگر جایگزین کنید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 872 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 9:51

آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
آیا تاریخ دوباره تکرار خواهد شد؟
از شکل گیری و خلف ارزهای دیجیتال مدت زیادی نگذشته است. ولی درهمین مدت 10 ساله شاهد اتفاقات تاریخ سازی بوده ایم. رویدادهایی را تجربه کرده ایم که هیچ گاه در کل تاریخ چند هزار ساله اتفاق نیافتاده است. تجربه هایی که به واقع نه کسی می دانست که باید چه واکنشی به آن نشان دهد و نه کسی می توانست پیش بینی کند که واکنش ها بدان چیست.
ولی در این میان یک موضوع بسیار با اهمیت است. و آن افزایش قیمت و ارزش ارزهای دیجیتال است. اقلب ارز های دیجیتال با افزایش ارز و قیمت باورنکردنی روبرو بوده اند. قیمت آنها روز به روز در حال افزایش است.
شاید روز های اول خلق بیتکوین, اگر کسی برای 117 بیتکوین از ما طلب یک دلار پول نقد می کرد. نه تنها حاضر به پرداخت نبودیم بلکه برایمان عجیب بود که برای چه باید یک دلار پرداخت کنیم. ولی هم اکنون و پس از گذشت ده سال حاضر هستیم برای به دست آوردن یک بیتکون بیش از 50000 دلار پرداخت کنیم.
به نظر شما چرا 10 سال پیش چنین پیش بینی برای روند افزایشی بیتکوین به ذهنمان نمی رسید؟
شاید آینده کره خاکی خیلی زودتر از آنچه تصور می کنیم در حال پیشرفت و ترقی است. بله سرعت تغییر در دنیا خیلی بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنیم. ولی نکته مهم اینجاست که همین ده سال گذشته بسیار برای ما پند آموز بوده است. و بهتر است از این مدت درس های خوبی بیاموزیم.

در حال حاضر ارزهای دیجیتال بسیاری هستند که وارد دنیای پول دیجیتالی شده اند. و در معرض تبادل و خرید و فروش قرار گرفته اند. بسیاری از آنها دارای خصوصیات و نوآوری های شگفت انگیز و قابلیت های خیره کننده ای هستند. برال مثال سی آی پی (سیپکوین CIPCOIN) در سال 2019 متولد شده است و توانسته است در طول یک سال 10 برابر ارزش اولیه رشد کند. این میزان رشد در بیتکوین هم اتفاق نیافتاده! این یک رشد بی نظیر است ولی چرا؟
تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقد هستند که در سیپ کوین (CIPCOIN) قابلیت هایی وجود دارد که باعث خواهد شد این شیب رشد باقی بماند. و حتی تند تر از این نیز شود. برخی از ناظران بازار ارزهای دیجیتال حتی معتقد هستند که سال پیش رو, شاهد رشد بیش از ده برابری این ارز خواهیم بود. در واقع قابلیت های نوینی که در نحوه ترید و نحوه پرداخت و خرید اینترنتی در این ارز وجود دارد قطعا باعث خواهد شد که این نمونه از ارز مورد مثال ما بیشتر مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و ارزش آن ناگزیر به رشد روز افرون خواهد بود.
بر اساس نظر اساتید برجسته ارزهای دیجیتال. اکثریت ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. و این رشد با نوسانات شدید و ضعیف روبرو خواهد بود. ولی در این میان ارزهای دیجیتالی که مورد توجه افراد مشهور قرار میگیرند و همچنین ارز های دیجیتالی که قابلیت های بیشتری دارند توان رشد بیشتری خواهند داشت.
سوال اصلی که در انجمن ها و اتاق های فکر در موضوع ارزهای دیجیتال مطرح می شود این است که کدام یک از ارزهای دیجیتال رشد بیشتری خواهد کرد.
باید آگاه باشیم که بیتکوین به عنوان نماد اصلی ارزهای دیجیتال رشد روز افزونی خواهد داشت و در این میان ارز های نوظهور نیز مسیر بیتکوین را ادامه خواهند داد. ارز سیپکوین (CIPCOIN) نیز با توجه به یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته است میتواند رشد قابل توجهی را تجربه کند. اگر بیتکوین در طول ده سال چنین رشدی را تجربه کرده است احتمال زیادی وجود دارد که سیپکوین برای چنین رشدی نیاز به زمان کمتری داشته باشد. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال توجه خود را از روی اژدهای بیدار بیتکون به سمت بچه غول های خفته و تازه متولدی مانند سیپکوین (CIPCOIN) معطوف کرده اند. آنها معتقدند که تاریخ تکرار خواهد شد!
استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 521 تاريخ : شنبه 9 اسفند 1399 ساعت: 8:36

ویژگی های پکیج های موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر فعالیت خود را در قالب ارائه پکیج های آموزش کنکور با سبکی متفاوت آغاز کرد.

استاد عبدالرضا منتظری، از اساتید مطرح کنکور از سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه جدیدترین تکنولوژی‌های آموزشی دنیا به دانش آموزان کنکوری موسسه آموزشی حرف آخر را تاسیس نمودند. سایت رسمی و مرکزی موسسه حرف آخر به آدرس harfeakhar.com امکان خرید آنلاین محصولات حرف آخر را فراهم کرده است.

ویژگی‌های پکیج‌های موسسه حرف آخر

  1. استفاده از تصاویر و انیمیشن
  2. استفاده از الگو‌های منحصربه‌فرد و نقشه‌ راه‌های خاص
  3. استفاده از نیمکره راست مغز همراه با درگیر کردن چشم و گوش و ذهن
  4. جمع‌بندی‌های منحصربه‌فرد برای تمامی دروس عمومی و تخصصی
  5. ارائه برنامه‌های مطالعاتی و مشاوره‌ای مناسب برای هر داوطلب و دانش‌آموز
  6. آموزش روش‌های تست زنی برای تمامی دروس
  7. استفاده از روش‌های نوین و جدید در آموزش
  8. استفاده از روش‌های کوتاه برای بخش محاسبات
  9. جامع و کامل بودن پکیج‌های آموزشی
  10. قیمت مناسب
  11. تدریس به صورت معلم و شاگرد
  12. زمان تدریس مناسب
  13. و ….

چرا محصولات حرف آخر؟

پکیج های حرف آخر سبک جدیدی از آموزش را از ابتدایی تا کنکور فراهم کرده‌اند که با درگیر کردن نیمکره راست مغز ، یادگیری را آسان‌تر می‌کند ، رتبه های برتر حرف آخر در کنکورهای مختلف نشان از کارایی این پکیج‌ها و اثربخشی آن‌ها داشته است .

قیمت محصولات حرف آخر چقدر می‌باشد؟

جهت دریافت قیمت محصولات حرف آخر و همچنین دریافت پکیج های رایگان و هدیه موسسه به سایت حرف آخر مراجعه کنید.

۵ روز با حرف آخر چیست؟

پنج روز با حرف آخر یک پکیج رایگان می‌باشد که شما صرفا با پرداخت هزینه پست می‌توانید ۲۰ درصد منابع حرف آخر را دریافت کنید و در صورت اطمینان از کیفیت عالی محصولات ، نسبت به خریداری آن‌ها اقدام کنید.

منبع : https://gadgetnews.net/474619/harfeakhar-reportage/

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 536 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:29

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :